Wednesday, January 12, 2011

Sedih...Sedih..Sedih... T_T

Mood mlm ni sngt2 sedih... emmmm xde tmpt nk mengadu... wawawawawa....
MigraineMigraineMigraine.. Bile kite ssh mcm ni la... nk cite kat kwn2 segan... btpe kite nk bkk pekung d dada plak... emmmm tp begini la nasib ku... owh sngt tertekan... bl tahap giler meroyan ni... Ya Allah Ya Tuhan Ku... pada Mu saja tempat ku mengadu... sesungguh nyer... jgn la Kau temukan ku dgn lelaki yg bisa merosakkan, memporak-perandakan dan menyusah kan ku ini... 




emmm... mmg la thun ni aku dh 27.. tp im still single... but i have my own reason why until now im still single.... i have too many things to do... byk benda lain lg aku nk pikir kan... HUTANG HUTANG HUTAN.... dlm hidup zaman skng ni semua berkaitan dengan RM RM RM RM $$$$$$ (kching kching kching) emmmmm...


mengeluh jew la keje aku dlm sembang2 kali ni... yela... aku dlm dilema skng ni... klu aku bt loan 20 thun... merana kew????  YES.. aku akn merana klu aku hidup xsedo diri berfoya2...joli2 sakan.. aku x blh nk shopping2 sesuka-suki aku jew... aku kena pandai kira2 skng ni... but the answer will be NO if aku saving btl2... emmmm nk kena crik BF akauntan la kot... hihihi...


tp ape yg btl2 penting d sini.. aku xnk d pertemukan dgn lelaki yg hanya nk ambik kesempatan dkt aku jew... aku masih ade angan2 nk beli umah sendiri... tp aku pikir baik aku carik lelaki yg dh btl2 stabil... bkn aku nk memilih but i have too...i dont have another choice .... aku harus dan wajib mencarik JODOH yg blh membantu meningkatkan taraf hidup ni... tp itu semua angan2 mat jenin yg bakal tenggelam dgn labu2 nya... nnt yg d kejar xdpt yg d kendong beciciran ... d kejar2 yg kayo... sampai ketuo la xkawin2... emmm REDHO... tgh mude ni pun xde sape nk kan... dh tua lg la... adusssss..... sedih pedih...wawawawawawa.....


p/s: SAYA NK BF PEMAIN BOLA JUGAKKKKK!!!!!!!!!!!





2 comments: