Thursday, January 13, 2011

EEmmmmm.....

   Knp aku mengeluh??? agak nyer minggu ni ade lah minggu suck aku.. hahaha.. sbb pe... ade2 aje la benda yg bt aku sedih... mtk tlg pun ssh x mtk tlg pun ssh... ssh tul kite nk bg org paham masalah kite sbb ape.. sbb org tu xkan paham pun even dia ckp " yes aku paham perasaan ko..." or " aku tau masalah ko ni " WTH if dr mulut jew ckp paham ckp tau.. tp tdk pernah nk mendalami... 


   Mcm la kes klu org putus cinta.. frust menonggeng (mcm aku la kan) klu kite cite dkt kwn2 kite mmg ramai yg blh mendengar... ape ssh, tadah jew tingge kan... tp yg btl2 nk paham ssh nk jmp klu ade pun 1 2 org jew la kwn yg btl2 paham yg btl2 melalui ape yg kite lalui... 


   Tp skng ni aku bkn nk cite pasal cinte... aku nk cite pasal $$$$$ (kching..kching..kching..) ... sedih lol... mn ade org paham masalah ni... penah ke korg rs dlm wallet xde sehelai duit pun.. even syiling jew yg blh membantu.. penah kew korg nk lalu tol tb2 " owg G.. i dont have enough money.." then nasib baik brother tol tu ckp " its ok, u can go " alhamdullilah la kan.. emmm penah kew rs.. penah??? penah??? klu penah mst korg paham ape yg aku rs..


  Wahai sahabatku.... aku tau niat kamo baik.. tp aku btl2 malu lol.. sbb kamo semua dh tahu cite aku... klu blh aku nk nyorok dr jmp korg... segan dowh.. mmg luaran aku nmpk happy mcm " aku kayo" hahaha.. padahal yaaa adoooo... yela xkan la aku nk bg tau 1dunia lak kan aku ade masalah... xsyiok la mcm tu kan..


  Emmm... menangis aku menagis... wawawawawa.... nk ngadu kat sape... BF xde.. sahabat jangan la marah diri ku ini.. kau x paham situasi aku... T_T

4 comments:

  1. ni en misai punpernah alamai apa yg mike lalui beb... pernah g tukar syiling utk hidup maa... pernah masukan RM0.01 ke dlm akaun sendiri utk genapkan cash dlm atm ma utk hidup... pernah jadi pelayan kedai mkn dan pembancuh air walaupun siang keje ofis mlm kedai mkn...

    pernah smpi isi minyk moto pun terpaksa pinjam org beb... mkn tu org leh faham ni miyk beb...

    masalah cintan cintun rasanya teman lagi hebat telenovelanya kalah sembilu kasih beb...

    ReplyDelete
  2. alamak...en.misai pun penah rs ek kesempitan mcm teman ni... adoi hye.. naik maigrain d bt nyer.. menagis x belagu dh.. klu cite bab cintan-cintun dh cemuih teman.. naik loye tekak nak menginggat nyer..

    agak klu blh share cite la ke teman ni ha.. ape cite telenovela en.misai tu.. ce cite ce cite..

    ReplyDelete
  3. aje ng iyer pun...

    hawor..mike ijak nk cite...teman ajer...

    xper nti bakal masuk cyber gak ikut jejak langkah.. nti kite lepak k... tu pun klu mike ndak...

    ReplyDelete
  4. Huhuhuhu...udah d cayber kew??? Sory cik chinta bz.. Lg 1 segan lok nk kua ngn abg misai ni... Hihihihi

    ReplyDelete