Saturday, January 8, 2011

New Furniture

Emmmm nk cite la ni... bkn nk poyo... ah klu aku nk poyo pun AAK??? (ade aku kesah..) wakakaka... sblm ni tido xde katil... tp tuan umah kedaong ni kan mmg sngt baik... mari2 ramai2 dok cni.. hahahaa... klu bejaya d interview la... last week we all g crik furniture utk bilik.... yihhuuuuu... i like sngt2 u all... 


          
              ni wardrobe tuan umah kedaong.... pergghhhh penuh la nnt bju2 dia dlm ni ha...
                
Ni plak keadaan bilik aku sebelum... huhuhuu..


Tarraaaa.... dh ade katilll.... huhuhu



Tidur ku semakin lena wahahaa.... d kelilinggin ngn garfield2 kesayangan ku




Ok cik suzie nk masuk tido dulu... peace.. ^_^

Hihihihi... alhamdullilah... mungkin mmg d sini tempatnyer.. kecuali kena halau ngn tuan umah kedaong la... wakakakaka... mn tau dia nk kawin lak nnt kan... tp harap2 aku mendoa dia dpt laki baru yg kaya raya.. baik hati.. xkan kecewa kan dia... so aku blh jd jaga kat umah ni... hihihi.. en.halim...en.halim..en.halim...(mendoa utk tuan umah kedaong).. amin.... hihihihihi

No comments:

Post a Comment