Friday, January 28, 2011

Fever....

Hai hai hai... adoi berabuk2 lak blog ni... dh lama x update kan... harusla sbb cik owner nyer ni x larat nk bgun 2minggu ni... sakit lol.. huhuhu.. xpe dugaan Tuhan bg... last week sakit kepala yg amat2 la sngt dkt tmpt keje nk mtk balik x blh.. sudah nyer hari khamis lepas bersamaan hari thaipusam tu aku ngn tuan umah kedaong g sepital putrajya utk mendapatkan rawatan...sakit2 pun gagahkan jugk la ke sepital... bapok la lm nk menuggu padahal dh g wad kecemasan tu...


Emmmm nk jd kan cite..amik darah n doc ckp darah aku ade infection virus... harus dpt ubat H1N1 jumaat mc coz kuarantin dok umah diam... mst la bos kecik aku mrh kat tmpt keje tu.. tp nk bt mcm mn MC dh dpt.. hihihihi... 


Dipendekkan cite..demam semakin teruk..mtk la akak aku amik ms hari sabtu lepas.. mlm tu g lg sepital putrajaya..lg la lmbt ngn aku dh temuntah2 3 4 kali pun x panggil2 lg... redho.. sudah nyer darah masih ade infection n d sbb kan katil semua dh penuh dh ramai yg checkin aku blik umah jew la bebekalkan ubat TumiFlu lg 2kotak.. redho nk menghabiskan nyer...


Ahad d klang...demam makin meruncing tahap max...mengelupur aku ngn muntah2 nyer pening nyer panas giler.. bertahan d rumah tdk ke hospital..abg ipar aku kasik minum air yassin..anak buah aku dok jampi2 ckit picit kepala lega la ckit...


Isnin dedo-dedo je badan... pale still pening.. MC lg... Selasa MC jugak.. tp dh elok ckit la... Rabu amik keputusan utk ke HKL.. N nk jd kan cite sampai hari JUmaat ni la aku berulang-alik ke HKL... dan hari ni keputusan memuas kan aku dh sihat sepenuhnyer... darah dh x d jangkiti lg... Alhamdullilah...


Semoga ini aje la sakit aku bt tahun ni...nak sakit lg.. tunggu tahun depan ek... hihihi ... Peace ^_^

No comments:

Post a Comment