Tuesday, March 15, 2011

Jiwa Kacau....Part1

Hamboi tajuk.. ade part1 plak.. means akan ade part 2 3 4 5 6 7 8 9 ten ten ten kew???? harap2 xde la ek.. cuz xsuke bt blog ni sebagai tmpt meluahkan cite sedih2.. xsuke nk share benda sedih2 ngn kwn2.. cik chinta nk kwn cik chinta happy sokmo..


Tp benda ni mcm dh xblh tanggung la plak kan... hukhukhuk... emmmmmm.. benci benci benci.. "aku sudah tidak percaya padamu lagi.. lebih baik aku segera angkat kaki.. aku benci benci benci, pada dirimu.. aku bosan bosan pada dirimu... " ewah bedangdut plak pagi2 ni kan...


Emmmm 160311...awal aku bgun.. pas solat subuh kebiasaan nyer aku akan bermalas-malasan atas tilam smbg tido kul 10 lbih bru bangun... ni mcm xde point lak nk tido klu hati x tnang kan.. knp ade perasaan mcm ni... ssh klu kite bertepuk sebelah tngan ni.. emmmmm xshuke xshuke.... xmau cite xmau.... teeetttttttttttttttt... belum besedia nk share dkt cni... arghhhhh....


Tp kan... mcm mn ek klu kite nk terima org yg pernah ade somebody special in their life... sure aku x blh bebeh.. aku akan jd jeles gile klu tau pasangan aku tu still contact ngn xGF dia... tp knp nk jeleskan... mybe dorg kwn jew kot..  mcm mn plak ngn duda yg kawin ngn janda or janda kawin duda... sah2 la lg la lama kan hubunggan ngn X masing2.. plus mybe dh ade anak kot.... tp ade jew yg hidup bahagia .. gembira.. aku???? aku mcm dh x berani nk amik risiko.... tp bkn kew klu kite nk hidup kite berjaya kite kena berani ambil risiko... kisah lalu membuatkan cik chinta takut nk bermain dengan api... bak kate wak MIJI.. " nak aku panggilkan BOMBA kew" eyyyuuuuu.... bomba pun blm tentu blh padamkan kegundahan hati ni...


Emmmm... xpela asalkan masing2 bahagia sudah.. kite tgk dr jauh jew... cuma kadang2 pelik dgn hidup sendiri ni.. org lain blh knp aku x blh kan?? dlu dh elok2 aku cbuk2 nk main api gak.. so TAHAN laaa... xpela... baik kite crik ramai kwn kan dr cbuk nk pikir soal hati dan perasaan ni... lebih selesa berkwn kot... klu sakit hati or jeles pun xkan melibatkan sape2, just mlibatkan hati sendiri jew... xperlulah nk gaduh2 nagis dlm phone msg2.. dh mcm org gile talak la plak kan.... just let be everything going nutral... ^_^


** P/s: Cik Chinta teringgin sngt dh kwn2.. tb2 ade yg trus ajak kawin " kawin jom" emmmm... ayat yg sngt d nanti2.. Cik Chinta xmau dh becinta2... umur pun dh meningkat ni.. xperlu lah nk impikan mlm yg indah2 utk d lamar.. tu semua dlm novel dlm tv jew.. in real life ssh nk crik lelaki yg sggup bt semua tu.. cukupla perkataan "Kawin Jom" itu pun dh blh bt cik chinta nagis n pengsan.. hahahaha.. kalau la ade.. T_T

No comments:

Post a Comment